måndag 14 april 2008

Oh no

Jag har försökt söka kurser till hösten nu i snart tre timmar!!! Det är smått irriterande att det står "utloggad p.g.a. inaktivitet" precis innan man ska skicka iväg anmälan.. Hur som helst så blir det nog bara genusvetenskap och inte några fotokurser jag ska söka. Är otroligt sugen på att plugga genus plus att jag vill bo i Uppsala, har så mycket igång där med radion och UF. Ikväll blir det för övrigt UF föredrag med Sveriges senaste utrikesministrar, det blir spännande. Jag ska fota och testa min blixt igen. Efteråt kommer det bjudas på champagne, mm!

Igår fick jag å E låna The Kundalini Yoga Cookbook av våran yogalärare, så snart ska vi testa ett recept på falafel. Jag är så glad över att vi börjat med yogan igen, det är så härligt och avslappnande.

Inga kommentarer: